środa, 29 kwietnia 2020

Polska - zakodowane aktywności

Dziś w ramach innowacji pedagogicznej "Przygoda Świetliczaka z kodowaniem i programowaniem" trochę zabaw przed majowymi świętami.

1. Domino- trzeba wyciąć wszystkie prostokąty, jeden wyłożyć na środek, pozostałe rozdać osobom grającym. Kolejno gracze dokładają swoje prostokąty, dobierając taki sam obrazek.
 BE1EBC96-701D-44BF-AF99-469C0F25437B.jpegD9B5491F-11F6-494C-B08D-090225FBD3EA.jpeg
2. Gra planszowa- potrzebujemy planszę do gry, kostkę i pionki. Rzut kostką decyduje o tym, o ile pól przesuniemy pionek. Trzeba uważać na pola funkcyjne. Wygra ta osoba, która jako pierwsza dotrze na metę.


3. Układanka "sudoku"- zadanie polega na wycięciu a następnie przyklejeniu obrazków na kratownicę w taki sposób, żeby obrazek nie powtórzył się w linii pionowej, poziomej, jak również w małym kwadracie.
 4. Policzmy elementy- teraz możemy poćwiczyć swoją spostrzegawczość, skupienie uwagi i umiejętność przeliczania elementów.
W okienka znajdujące się obok grafik należy wpisać właściwą cyfrę lub narysować odpowiednią liczbę kropek.
5. Kreatywne kropki- kropki trzeba zapełnić...w jaki sposób, to już zależy od was. W ruch może pójść plastelina, farby, kolorowy papier, bibuła czy też produkty typu kokos, kasza.

Karty pochodzą z programu Uczymy Dzieci Programować.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz