1. Domino- trzeba wyciąć wszystkie prostokąty, jeden wyłożyć na środek, pozostałe rozdać osobom grającym. Kolejno gracze dokładają swoje prostokąty, dobierając taki sam obrazek.


2. Gra planszowa- potrzebujemy planszę do gry, kostkę i pionki. Rzut kostką decyduje o tym, o ile pól przesuniemy pionek. Trzeba uważać na pola funkcyjne. Wygra ta osoba, która jako pierwsza dotrze na metę.

3. Układanka "sudoku"- zadanie polega na wycięciu a następnie przyklejeniu obrazków na kratownicę w taki sposób, żeby obrazek nie powtórzył się w linii pionowej, poziomej, jak również w małym kwadracie.
4. Policzmy elementy- teraz możemy poćwiczyć swoją spostrzegawczość, skupienie uwagi i umiejętność przeliczania elementów.
W okienka znajdujące się obok grafik należy wpisać właściwą cyfrę lub narysować odpowiednią liczbę kropek.
5. Kreatywne kropki- kropki trzeba zapełnić...w jaki sposób, to już zależy od was. W ruch może pójść plastelina, farby, kolorowy papier, bibuła czy też produkty typu kokos, kasza.
Karty pochodzą z programu Uczymy Dzieci Programować.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz